BackOffice

Oferujemy usługi wsparcia biznesu w obszarach wirtualnego biura, administracji i archiwizacji dokumentów.

Usługi przez nas oferowane w tym zakresie mogą obejmować między innymi:

  • udostępnianie firmie adresu siedziby na warszawskim Mokotowie w celu rejestracji firmy,
  • obsługę korespondencji:
    • przekierowanie korespondencji na wskazany adres,
    • otwieranie listów i przesyłanie skanu zawartości,
    • wysyłanie listów i paczek (pocztą lub kurierem),
  • obsługę poczty elektronicznej
  • obsługę sekretarską – nasz sekretariat w dowolnym momencie może stać się Państwa sekretariatem i np. odbierać połączenia od Państwa klientów,
  • możliwość korzystania z sal konferencyjnych do prowadzenia spotkań i rozmów biznesowych,
  • bezpieczne niszczenie dokumentów.

Korzystanie z naszej oferty pozwoli Państwu całkowicie skupić się na prowadzonej działalności bez konieczności zaangażowania w sprawy administracyjne.

Atrakcyjne i kompleksowe pakiety współpracy w prowadzeniu spraw administracyjnych firmy.