Wdrożenia i szkolenia z enova 365

Program Enova 365 to elastyczny i  skalowalny program księgowy dający doskonałe możliwości w zakresie raportowania i kontroli biznesu, rekomendowany dla organizacji różnej skali i branż. Enova365 to oprogramowanie ERP do zarządzania, które wspiera rozwój firmy firmę i rośnie wraz z nią.

Grupa Vattax oferuje wsparcie w zakresie wdrożenia Enova 365 oraz szkoleń dla pracowników.

Nasza oferta:

  • Wdrożenie Enova365
  • Szkolenia dla pracowników z Enova365
  • Wsparcie serwisowe Enova 365

Usługi w zakresie wdrożeń, szkoleń i serwisu w zakresie enova365 realizowane są we współpracy z posiadającą duże doświadczenie w tych obszarach z firmą należącą do grupy Vattax, która jest autoryzowanym partnerem enova365.

Dlaczego my?

Zawsze dążymy do pełnej satysfakcji Klienta. Nasz zespół to osoby z doświadczeniem w doradztwie, wdrożeniach, koordynacji projektów w branży księgowej i kadrowo-płacowej, co pozwala nam dobrze rozumieć potrzeby Klienta. Osoby te będą Państwu służyć wsparciem w czasie  konsultacji, kompleksowego wdrożenia systemu Enova365, szkoleń, bieżącego wsparcia serwisowego. Każde nasze wdrożenie poprzedzają szczegółowe analizy, dzięki czemu dedykowane, indywidualnie dobierane rozwiązania wpływają na poprawę wydajności pracy naszych Klientów.

Co oferujemy?

Spytaj o usługi

Zapoznaj się z naszymi usługami:

Wskaźniki i raporty w miejscu pracy

W systemie enova365 BI masz wygodny dostęp do wskaźników w miejscu swojej pracy – na listach oraz w zakładkach formularzy.

  • możesz umieścić raporty w formie tabel bądź wykresów
  • możesz tworzyć wskaźniki oraz raporty z dowolnego obszaru (licencja firmowa) lub z konkretnego modułu
  • Wskaźniki oraz raporty mogą zawierać dane całościowe lub sparametryzowane.

Domeny – widoki SQL

Warstwą analityczną modułu BI są tak zwane domeny – w praktyce to widoki baz danych SQL, które użytkownik może tworzyć bez znajomości języka SQL.

  • możesz dodawać różne źródła danych, łączyć je, wybierać pola czy definiować warunki
  • stworzona domena może służyć jako podstawa do generowania wskaźników lub raportów
  • stworzone dane odczytuj w łatwy sposób za pomocą zewnętrznego narzędzia analitycznego – MS Excel lub Power BI.

Współpraca z narzędziami zewnętrznymi

Narzędzia BI możesz zintegrować z dowolnym, zewnętrznym narzędziem do wizualizacji danych np. Power BI

Pełne informacje

Użytkownik korzystający z BI systemu enova365 ma dostęp do danych analitycznych – na bieżąco, w różnych miejscach systemu oraz poza nim.

  • jedna licencja pozwala korzystać z systemu wielu użytkownikom
  • możesz dostosowac wizualny wygląd panelu do swoich potrzeb
  • dzięki systemowi masz łatwy dostęp do danych

Rekomendowany plan działania przy wdrożeniu systemu:

  • Prezentacja systemu ERP enova365
  • Analiza potrzeb klienta
  • Przedstawienie wariantów realizacji
  • Przygotowanie oferty – przy części wdrożeń po analizie przedwdrożeniowej
  • Analiza przedwdrożeniowa
  • Przygotowanie infrastruktury
  • Wdrożenie systemu
  • Szkolenia dla pracowników
  • Bieżące wsparcie

Wybierając program enova365 klient wybiera moduły, których obecnie potrzebuje. Dostosowuje system do wielkości przedsiębiorstwa, mobilności pracowników i ich preferencji użytkowania. W każdej chwili można rozszerzyć system o nowe moduły enova365 bądź zmienić model dostępu. Dzięki temu system enova365 jest w dostosowany do potrzeb firmy i może być rozwijany wraz z nią. W firmach o złożonej strukturze pomożemy w integracji narzędzi, danych i komunikacji w poszczególnych częściach firmy, aby usprawnić komunikację z klientami i procesy biznesowe.

Enova ERP zwiększa efektywność pracy również dzięki przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi. Program księgowy enova 365 jest zintegrowany ze środowiskiem Microsoft Office, jest na bieżąco uaktualniany pod kątem zgodności z obowiązującym prawem i przepisami. Współpracuje z programem Płatnik oraz rejestratorami czasu pracy (RCP). Obsługuje elektroniczne wyciągi bankowe, usprawnia kontrolę nad realizacją budżetu, a także dostęp do informacji na temat działań i wyników finansowych firmy. Możliwa jest integracja z enova365 popularnych aplikacji wykorzystywanych w przedsiębiorstwach, np. programów do zarządzania produkcją lub systemów obiegu dokumentów.

Niektóre z funkcjonalności enova365:

  • Workflow

Wdrożenie Modułu Workflow usprawni pracę w organizacji dzięki automatyzacji procesów i powtarzalnych czynności
Dzięki enova ERP Workflow można usprawnić stosowanie procedur w firmie, ograniczyć ryzyko błędów, a także przyśpieszyć proces przepływu dokumentów pomiędzy działami i pracownikami oraz uzyskać możliwość szybkiego wglądu do źródłowych dokumentów. Moduł umożliwia bieżącą kontrolę terminów realizacji zadań.

Główne funkcjonalności modułu enova365 Workflow:

  • Zdefiniowanie procesów, w których dokumenty, informacje lub zadania są przekazywane między uczestnikami procesu,
  • Automatyzacja codziennych czynności według zdefiniowanych procedur zarządczych,
  • Informowanie pracowników o zadaniach i ich terminach,
  • Kontrolowanie procesów przez osoby decyzyjne, które akceptują kolejne etapy procesu.
  • Eliminowanie niepotrzebnych przestojów oraz błędów,

Enova365 split paymentSpytaj o usługi

Mechanizm podzielonej płatności obowiązuje od 1 lipca 2018 r.

  • Split payment teoretycznie jest dobrowolny, jednak może się okazać, że każdy przedsiębiorca będzie posiadał konto bankowe VAT.
  • O przejściu na mechanizm decyduje nabywca, a nie sprzedawca.
  • Zgodnie z informacjami w komunikacie przelewu, bank ma dzielić płatność na wartość netto i podatek VAT.

Enova kadry i płace umożliwia wybór i konfigurację modułów w sposób idealnie odpowiadający potrzebom firmy.

enova 365 kadry i płace – główne funkcjonalności:

  • Kartoteki pracowników
  • Naliczanie płac
  • Rozliczanie PPK
  • Rekrutacje i HR
  • e-deklaracje i Płatnik
  • Samoobsługa pracowników – pulpit pracownika, pulpit kierownika
  • Rozliczanie projektów
  • Harmonogram zadań
  • Delegacje służbowe
  • Czas pracy

Enova kadry i płace cenaspytaj o ofertę

  • Pracownicze Plany Kapitałowe obowiązkowe dla pracodawcy, enova

Pracownicze Plany Kapitałowe to nowy, obowiązkowy z punktu widzenia pracodawcy, a dobrowolny dla pracownika, system długotrwałego oszczędzania, którego celem jest gromadzenie dodatkowych środków pieniężnych na poczet przyszłych emerytur. 3 elementy wdrożenia PPK.

  • Analiza przedwdrożeniowa
  • Wybór instytucji finansowej
  • Wpłaty i bieżące utrzymanie programu PPK

Grupa Vattax oferuje również usługi z zakresu wdrożenia i prowadzenia PPK w Firmie

enova365 warszawaspytaj o ofertę

Przepisy:

Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw
https://www.podatki.gov.pl/
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20180000062
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20180000062/T/D20180062L.pdf
Spytaj o usługi

Bibliografia:

Ustawa z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20180002215
https://www.mojeppk.pl/
https://www.enova.pl/